ویژگی های روغن مخصوص ظروف چوبی هامرز

ویژگی های روغن مخصوص ظروف چوبی هامرز

 

روغن مخصوص ظروف چوبی هامرز مخلوطی از روغن گیاهی اسیدهای چرب ، موم و آنتی اکسیدان ها است. اسید های چرب غیر اشباع با اکسیژن موجود در هوا به زنجیره های مولکولی  اکسید می شوند. 
اینها پلیمری آلاستیک به نام لینوکسین را تشکیل میدهند این ماده ضد آب است و در برابر چربی ها فراورده های نمکی، اسید های خانگی بسیار مقاوم است
آب لیمو ، سرکه ، الکل و هیچ موجود زنده ای نمی تواند لینوکسین را جذب و حل کند. بنابراین پس از خشک شدن کامل ، روغن در سطح ظروف چوبی بسیار مقاوم و بطور نامحدود پایدار است. 
روغن ظروف چوب هامرز بسیار نافذ است و ویسکوزیته آن جهت نفوذ در اعماق چوب بهینه شده است. این روغن فاقد رنگدانه و شفاف است که توسط قلم مو یا پارچه تنظیف اعمال می شود.
این روغن برای تمام ظروف و ملزومات چوبی آشپزخانه که در معرض تماس با مواد غذایی است از جمله کاسه های سالاد ، تخته خردکن ، قاشق چوبی و ...مناسب است 
توجه داشته باشید جهت وصول بهترین نتیجه و بالاترین سطح آبگریزی و قابلیت شستشوی نامحدود ظروف چوبی لازم است دقیقا مطابق دستورالعمل پیشنهادی ، روغن مخصوص ظروف چوبی هامرز را اعمال کنید .همچنین برای افزایش دوام و ماندگاری ظروف چوبی در فرایند استفاده و شستشوی مکرر ، توصیه میشود روغن گیاهی ظروف چوبی هامرز را در دودست مطابق با راهنمای آن اعمال کنید.